14/4/16

Διάσημοι Έλληνες ακρεοφάγοι

Ποιοι Έλληνες celebrity λένε όχι στο κρέας;
Ας δούμε μερικούς απο αυτούς που το έχουν δηλώσει δημόσια, καθώς βέβαια θα υπάρχουν και πολλοί που δεν έχουν το θάρρος να το πουν για να αποφύγουν τυχόν αντιδράσεις που θα προκαλέσει μια τέτοια τους δήλωση.



Καίτη Γαρμπή

Ήταν 2011 όταν η Καίτη Γαρμπή δήλωσε στο DownTown ότι έκοψε το κρέας.
Παρακάτω το χαρακτηριστικό απόσπασμα της συνέντευξης: 

~ Εγώ έτσι όπως σε βλέπω έως παρά πολύ αδύνατη μου κάνεις! 
~ Ναι, αλλά στο φακό κάπως είμαι. Κάπως το πρόσωπό μου δείχνει. Ταράχτηκα λοιπόν και είπα να κάνω διατροφή,
όχι δίαιτα!
Είναι γνωστή και η εξάρτησή μου απ’ τις σοκολάτες βέβαια! 

Και εκτός από προσοχή στη διατροφή έχω κόψει και το κρέας. 
Το είχα κάνει και στο παρελθόν για μεγάλο διάστημα!
Τώρα αντέχω δύο μήνες και εύχομαι να μπορέσω να το βγάλω για πάντα απ’ το διαιτολόγιό μου!
 
~ Γιατί;  
~ Έχεις δει, έχεις διαβάσει πώς εκτελούν τα ζώα στα σφαγεία; Θολώνει το μάτι τους απ’ το αίμα και κάνουν φρικιαστικά πράγματα. 
Και πέρα απ’ αυτό τα ζώα είναι οι φίλοι μας, οι σύντροφοί μας, η αγνότητα η ίδια, η αθωότητα. Πώς τρως το φίλο σου; 

Ματθίλδη Μαγγίρα 

Το 2013, η Ματθίλδη Μαγγίρα εμφανίστηκε στην εκπομπή «Μες την Καλή Χαρά» και αποκάλυψε ότι είναι χορτοφάγος από το 2010:
«Δεν τρώω καθόλου κρέας ούτε ψάρια. Είμαι vegetarian, τρώω τυριά και τυροκομικά.
Γάλα δεν πίνω από πολύ παλιά γιατί η λακτόζη δεν κάνει καλό στον οργανισμό.
Το ξεκίνησα καθαρά για φιλοσοφικούς λόγους, με έχουν εμπνεύσει πολύ οι Πυθαγόρειοι, και η Πυθαγόρεια φιλοσοφία λέει ότι είναι ανήθικο να τρως το έμψυχον, και δεν θέλω να τρώω τα έμψυχα!!!».
Τέλος, πρόσθεσε ότι στη θέα του κρέατος δεν βλέπει ένα λαχταριστό μεζέ αλλά νιώθει άλλα συναισθήματα.
«Σφάζονται βιώνουν αυτόν τον τρόμο, τον φόβο τον πανικό, εκκρίνουν τοξίνες και τις τρώμε εμείς και παίρνουμε και τα συναισθήματα τους και τον φόβο τους και όλα αυτά»
δήλωσε.

Άννα Ανδριανού

Η αγάπη της για τα ζώα οδήγησε την Άννα Ανδριανού να γίνει χορτοφάγος. 
«Έκανα και την τελευταία πράξη, από κρεατοφάγος έγινα χορτοφάγος, δεν τρώω κρέας. Τέλος!
Δεν μπορείς να τρως κάτι που αγαπάς ή κάτι με το οποίο θέλεις να ταυτίζεσαι.
Αν δεν μπορώ να μαζέψω ένα χτυπημένο ζώο από το δρόμο, σημαίνει ότι έχω μία τόσο ανάλγητη ψυχή, που δεν πιστεύω ότι θα συγκινηθεί από το παιδάκι.
Το ΠΙΚΠΑ είναι δίπλα μου και πραγματικά είναι σε κακή κατάσταση αυτή την εποχή, κάνουν έκκληση για τα πάντα.
Πριν ασχοληθώ με τα ζώα δεν είχα πάει.
Όταν ασχολείσαι με αυτά τα πλάσματα που είναι στο δρόμο και σε κοιτάνε στα μάτια, που υποφέρουν, είναι πάρα πολύ εύκολο, και πλέον με απασχολεί κι αυτό, να πάω στο ΠΙΚΠΑ.
Οι φιλόζωοι τρέχουν για τους άστεγους, για τις οικογένειες.
Όσο εξασκείς την αγάπη, τόσο μεγαλώνει η ψυχή σου και χωράει κι άλλους. Μαθαίνει στην τεράστια χαρά του να προσφέρει, όχι κάτω από κοινωνική ηθική»,
δήλωσε η ηθοποιός στο Λοιπόν.

Ελεονώρα Μελέτη

Όσο για την Ελεονώρα Μελέτη, μάθαμε ότι είναι χορτοφάγος από το Instagram της. «Αυτό είναι το κυρίως γεύμα σας»
είχε γράψει το Πάσχα δείχνοντας ένα σφαγιασμένο αρνί.  















Στις αρχές του μήνα, μάλιστα, ανέβασε τη παρακάτω φωτογραφία όπου ατενίζει τις αγελάδες με το παρακάτω μήνυμα: 

"400 εκατομμύρια ζώα σώθηκαν το 2014 μόνο στις ΗΠΑ από την αύξηση της χορτοφαγίας. Σύμφωνα με μελέτες, αν και το 93% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι κρεατοφάγο, έχει

μειώσει την κατανάλωση κρέατος κατά 10% ανά κεφαλή. 
Σύμφωνα με στοιχεία των Ηνωμένων Εθνών, η κτηνοτροφία είναι υπεύθυνη για το 20% των ανθρωπογενών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, ποσοστό μεγαλύτερο από το αντίστοιχο των εκπομπών των οχημάτων, ενώ χιλιάδες λίτρα νερού απαιτούνται για την παραγωγή ενός κιλού βόειου κρέατος. 
Έχω αφαιρέσει το λευκό και το κόκκινο κρέας από τη διατροφή μου εδώ και ένα χρόνο, 3 μήνες και κάτι μέρες.
Οι τιμές μου σε σίδηρο και φεριτινη είναι υψηλότερες από πριν ενώ καμία επίπτωση δεν έχει καταγραφεί μέχρι στιγμής στον οργανισμό μου.
Δεν ξέρω αν θα είμαι σε θέση να κρατήσω αυτή τη διατροφική στάση για το υπόλοιπο της ζωής μου, ωστόσο όλο αυτό το διάστημα όλα ήταν εύκολα, νόστιμα και ευχάριστα ακόμα και χωρίς κρέας.


























Εδώ χαζεύω τις φίλες μου τις αγελάδες, ξέροντας πως από τη δική μου και μόνο αποχή φέτος σώθηκαν στον κόσμο 300 ζωντανά!


Τόνια Σωτηροπούλου 



Στο DownΤown Κύπρου έδωσε συνέντευξη πρόσφατα η Τόνια Σωτηροπούλου, η οποία είπε ότι τα τελευταία δέκα χρόνια είναι χορτοφάγος. Για την ακρίβεια δήλωσε:
«Είναι πολύ εύκολο να το κάνεις, γιατί η μεσογειακή κουζίνα και η ελληνική, βασίζονται στα λαχανικά,
γεμιστά, μελιτζάνες, κολοκυθάκια. Έχουμε πολλές και καλές πρώτες ύλες. Τρώω τα πάντα όμως και δεν στερούμαι κάτι!».

Θανάσης Ευθυμιάδης 

Το 2013 είχε δηλώσει στο «Μες την Καλή Χαρά» πως όταν η γυναίκα του η Άννα έμεινε έγκυος, για να μπορέσει να το αντιμετωπίσει ξεκίνησε γιόγκα και έγινε χορτοφάγος.
Την ίδια χρονιά είπε στο περιοδικό «ΟΚ» το εξής:
«Το κρέας το έκοψα, γιατί σου δίνει μεν πολλή ενέργεια αλλά και πολλά νεύρα!
Και πραγματικά, το διάστημα που είμαι χορτοφάγος, είμαι πιο ήρεμος. Έχω να φάω πέντε χρόνια κρέας!"

Πηγή:
www.followme.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου